30
қаңтар
2019
Қызықты аңдар
Бекітемін
№90 б/б меңгерушісі
Н.А.Кажина
Ашық оқу қызметі
«Қызықты аңдар»
I кіші «Ботақан тобы»
Тәрбиеші:Қазанғапова Ш
Алматы қаласы
Қызықты аңдар
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Қызықты аңдар.
Мақсаты: Берілген тапсырманы зейін қойып орындауға үйрету. Ойын арқылы балалардың қимыл іс - әрекетін дамыту, тұлға бітімдерімен аяқ қол, кеуде бұлшық еттерін жетілдіріп оны әрі қарай дамыту. Балаларды ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Ұжым болып бірлесіп ойнауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ойын, бейнетаспа аңдар туралы, суреттер, орман суреті.
Қолданылатын әдіс – тәсілдері.Түсіндіру, көрсету, көрнекілік, саяхат.
Пәнаралық байланыс: Қоршаған ортамен танысу.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс – әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық
Қозғаушылық
Ұйымдастырушы іздестіру
Рефлексивті коррекциялаушы Балалар әдемі әуен ырғағымен шеңберге тұрады.
Тәрбиеші: Балалар, қонақтармен амандасып алайық.
- Қазір біз бейнетаспадан күнді, күннің нұрын көреміз. Ол жарқырап нұрын шашып тұрса қалай қуанамыз.
Кіріспе бөлім:
Шеңбер бойымен жүру;
Аяқтың ұшымен жүру өкшемен жүру;
Жүгіру, демалу жаттығулары;
Тәрбиеші: Балалар сендер орманға саяхатқа барғыларың келе ме? Орман алыс. Ол үшін жаттығулар жасаймыз. Алғашқы қалыпта түзу тұру...
1. Басқа арналған жаттығулар
1. Алға
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Артқа ию
4. бастапқы қалыпқа келу (2 - рет)
2. Иыққа арналған жаттығулар
1. Оң иықты көтеру.
2. Бастапқы қалып
3. Сол иықты көтеру
4. бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
3. Қолға арналған жаттығулар
1. Қолды алға созу
2. Жоғары созу
3 Жанға созу
4 Бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
4. Белге арналған жаттығулар
1. Оңға иілу
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Солға иілу
4. Бастапқы қалыпқа келу
5. Аяққа арналған жаттығулар
1. аяқты қосу
2. тізені бүгу
3.бастапқы қалыпқа келу
Саппен жүру
Шалшық судан секіру
Тастардан секіру
Бұталардың арасымен жүреміз.
Балалар, орманға да жеттік.
Орманды аралайық, бір - бірімізден адасып қалмайық. Орманда қандай аңдар бар? (Аю, қоян, қасқыр түлкі, шибөрі т. б. бейнетаспадан қимылдарын көрсету)
Ойын: «Қасқыр мен қояндар»
Балалар енді елге қайтамыз.(Орманнан алған әсерін айтады)
Бүгінгі саяхат сендерге ұнады ма?
- Қай жерге саяхатқа бардық? Нелерді көрдік? (Мадақтау)
Балалар бәрі бастарын иіп, амандасады.
Балалар «Алақай» қуанып деп алақандарын шапалақтайды.
Көрсетілген жаттығуларды жасау.
Жалпы жетілдіру жаттығуларын жасайды.
Жаттығуларды қызыға орындайды.
Орманға келді, аңдарды тамашалайды.
Ойынның шарты: Қояндар сәбіз жеп отырады. Кенеттен қасқыр келіп қалады. Сендер қашып шөп тасасына тығыласың - дар. Ұстап алған баланы қасқыр алып кетеді. Ойын осылай қайталанады. Ұнады
- Орман
- Қызықты аңдар.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жүріс түрлерін, жалпы жетілдіру жаттығуларын.
Үйренеді: Негізгі қимыл жаттығуларын.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Орман аңдарының іс - әрекетін көріп, қимылдарын меңгерді.
№90 б/б меңгерушісі
Н.А.Кажина
Ашық оқу қызметі
«Қызықты аңдар»
I кіші «Ботақан тобы»
Тәрбиеші:Қазанғапова Ш
Алматы қаласы
Қызықты аңдар
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Қызықты аңдар.
Мақсаты: Берілген тапсырманы зейін қойып орындауға үйрету. Ойын арқылы балалардың қимыл іс - әрекетін дамыту, тұлға бітімдерімен аяқ қол, кеуде бұлшық еттерін жетілдіріп оны әрі қарай дамыту. Балаларды ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Ұжым болып бірлесіп ойнауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ойын, бейнетаспа аңдар туралы, суреттер, орман суреті.
Қолданылатын әдіс – тәсілдері.Түсіндіру, көрсету, көрнекілік, саяхат.
Пәнаралық байланыс: Қоршаған ортамен танысу.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс – әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық
Қозғаушылық
Ұйымдастырушы іздестіру
Рефлексивті коррекциялаушы Балалар әдемі әуен ырғағымен шеңберге тұрады.
Тәрбиеші: Балалар, қонақтармен амандасып алайық.
- Қазір біз бейнетаспадан күнді, күннің нұрын көреміз. Ол жарқырап нұрын шашып тұрса қалай қуанамыз.
Кіріспе бөлім:
Шеңбер бойымен жүру;
Аяқтың ұшымен жүру өкшемен жүру;
Жүгіру, демалу жаттығулары;
Тәрбиеші: Балалар сендер орманға саяхатқа барғыларың келе ме? Орман алыс. Ол үшін жаттығулар жасаймыз. Алғашқы қалыпта түзу тұру...
1. Басқа арналған жаттығулар
1. Алға
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Артқа ию
4. бастапқы қалыпқа келу (2 - рет)
2. Иыққа арналған жаттығулар
1. Оң иықты көтеру.
2. Бастапқы қалып
3. Сол иықты көтеру
4. бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
3. Қолға арналған жаттығулар
1. Қолды алға созу
2. Жоғары созу
3 Жанға созу
4 Бастапқы қалыпқа келу (2 рет)
4. Белге арналған жаттығулар
1. Оңға иілу
2. Бастапқы қалыпқа келу
3. Солға иілу
4. Бастапқы қалыпқа келу
5. Аяққа арналған жаттығулар
1. аяқты қосу
2. тізені бүгу
3.бастапқы қалыпқа келу
Саппен жүру
Шалшық судан секіру
Тастардан секіру
Бұталардың арасымен жүреміз.
Балалар, орманға да жеттік.
Орманды аралайық, бір - бірімізден адасып қалмайық. Орманда қандай аңдар бар? (Аю, қоян, қасқыр түлкі, шибөрі т. б. бейнетаспадан қимылдарын көрсету)
Ойын: «Қасқыр мен қояндар»
Балалар енді елге қайтамыз.(Орманнан алған әсерін айтады)
Бүгінгі саяхат сендерге ұнады ма?
- Қай жерге саяхатқа бардық? Нелерді көрдік? (Мадақтау)
Балалар бәрі бастарын иіп, амандасады.
Балалар «Алақай» қуанып деп алақандарын шапалақтайды.
Көрсетілген жаттығуларды жасау.
Жалпы жетілдіру жаттығуларын жасайды.
Жаттығуларды қызыға орындайды.
Орманға келді, аңдарды тамашалайды.
Ойынның шарты: Қояндар сәбіз жеп отырады. Кенеттен қасқыр келіп қалады. Сендер қашып шөп тасасына тығыласың - дар. Ұстап алған баланы қасқыр алып кетеді. Ойын осылай қайталанады. Ұнады
- Орман
- Қызықты аңдар.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жүріс түрлерін, жалпы жетілдіру жаттығуларын.
Үйренеді: Негізгі қимыл жаттығуларын.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Орман аңдарының іс - әрекетін көріп, қимылдарын меңгерді.